اندروید

بازی و نرم افزار

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

بازی شماره یک مسابقات اتوموبیلرانی وارد می‌شود! در بازی زیبای High Speed Race: Racing Need در ۱۶ مسیر مختلف با اتومبیل‌های پیشرفته و در حالت‌های بازی متنوع به مسابقه بپردازید.

ویژگی‌ها:

با ۱۰ اتوموبیل پرسرعت رانندگی کنید

اتومبیل‌های خود را ارتقاء داده و تندروترین خودروهای موجود در کره زمین را صاحب شوید

اتومبیل را با سبک رانندگی خود تطبیق دهید

مهارت‌های رانندگی خود را در برابر هوش مصنوعی پیشرفته بازی محک بزنید

دارای حالت بازی حرفه‌ای هیجان‌انگیز

طراحی ماشین را خودتان انجام دهید و مکانیک آن را سفارشی کنید


ادامه مطلب

بازی هیجان‌انگیز Road Smash 2: Hot Pursuit بار دیگر با مسابقات اتومبیلرانی اکشن بازگشته است، پس بر خودروی رویایی خود سوار شده و در آزادراه‌ها با سرعت بالا به مسابقه بپردازید. برای چالش آماده‌اید؟ به دوستانتان نشان دهید چه کسی خدای سرعت است! این بازی به شما امکان می‌دهد بر جاده‌ها حکومت کنید، قانونی وجود ندارد، تنها اینکه یا سریع رانندگی کنید و یا از سر راه کنار بروید!

ویژگی‌ها:

قابلیت بازی چندنفره به صورت آنلاین برای رقابت با دوستانتان

خیره‌کننده‌ترین گرافیک سه بعدی برای اندروید

بهترین ماشین‌های اسپرت از تولیدکنندگان پیشروی جهان

طیف گسترده‌ای از قطعات برای سفارشی کردن اتومبیل

 


ادامه مطلب

در سرزمین اسکای‌لند، پس از آشوب و هرج و مرج ایحاد شده در زندان، شرورترین تبهکاران از زندان فرار کرده اند. حالا مسئولیت پیدا و دستگیر کردن آن‌ها برعهده شما گذاشته شده است. در بازی Skylanders Trap Team™ با استفاده از ترپتانیوم، یک ماده جادویی که می‌تواند قدرت عناصر را تحت کنترل خودش دربیاورد، این قدرت را دارید که تبهکاران را گرفته و به اسکای‌لند بازگردانید تا برای شما بجنگند!

ویژگی‌ها:

بیش از ۱۷ شخصیت قابل بازی

بیش از ۴۰ تبهکار مختلف

پشتیبانی از دسته بازی


ادامه مطلب

Metro 2033 Wars یک بازی استراتژیک و نوبتی است که دارای دنیایی باز می‌باشد و اولین بازی موبایلی ساخته شده بر اساس کتاب فوق‌الاده Metro2033 محسوب می‌شود. بعد از جنگ‌های اتمی، مردم زیادی توانستد با استفاده از تونل‌های زیرزمینی عمیق و ایستگاه‌های مترو از مهلکه جان سالم به در ببرند، اما مجبور هستند که پیوسته به مقابله با حملات جانوران جهش یافته از گیاهان و جانوران بپردازند.

ویژگی‌ها:

بیش از ۴۰ ایستگاه فعال در نقشه‌ای با قابلیت بزرگنمایی

۲۰ نوع ساختمان و سازه‌های مختلف

مبارزه‌های کاملاً سه بعدی نوبتی با دشمنانی در ۴ مکان

۲۲ جناح مختلف که می‌توانید با آن‌ها ارتباط تجاری داشته باشید

بیش از ۷۰ مأموریت در بازی


ادامه مطلب

[ جمعه 18 مهر 1393برچسب:دانلود بازی Metro 2033 Wars,دانلود بازی مترو,دانلود بازی,اندروید,

] [ 19:41 ] [ mohammad ]

[ ]

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

APEX LUNCHER PRO یکی از بهترین و زیباترین لانچرهای موجود در فروشگاه گوگل پلی بوده که می تواند جایگزین مناسبی برای رابط کاربری اصلی گوشی اندرویدی شما باشد ! به کمک این لانچر می توانید رابط کاربری گوشی خود را سفارشی ساخته و با وجود ابزارهای سفارشی آن را زیباتر کنید . هوم اسکرین خود را ویرایش نموده و ویدجت های اختصاصی را در صفحه نمایش قرار دهید . لازم به ذکر است که این لانچر از یک نوار اطلاع رسان قدرتمند نیز پشتیبانی نموده که شما را از رویدادها مطلع خواهد کرد .

ویژگی های اصلی:

قرار دادن ویدجت های سفاریش در صفحه

در دسترس بودن Notifier قدرتمند

وجود گزینه های سفارشی در لانچر

رابط کاربری بسیار زیبا و شیک

 


ادامه مطلب

[ جمعه 18 مهر 1393برچسب:دانلود,دانلودلانچر,دانلودAPEX LUNCHER PRO,

] [ 16:38 ] [ mohammad ]

[ ]

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Smart Launcher Pro یکی از زیباترین و جدیدترین لانچرهای تولید شده برای دستگاه های اندرویدی می باشد . به کمک این لانچر می توانید رابط کاربری گوشی اندرویدی خود را تغییر داده و آن را زیباتر کنید . توجه داشته باشید که این لانچر از آیکان های شیکی پشتیبانی نموده که می توانید از آن ها استفاده نمایید . از قابلیت اصلی این لانچر می توان به وجود رابط کاربری شیک و به کار رفتن انیمیشن های جذاب اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا قسمت statusbar لانچر را مخفی کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن گزینه ای برای سفارشی کردن

رفع برخی اشکالات جزئی لانچر

بهبود عملکرد لانچر

طراحی کاملا جدیذ


ادامه مطلب

[ جمعه 18 مهر 1393برچسب:دانلود,دانلودلانچر,دانلودSmart Launcher Pro,

] [ 16:36 ] [ mohammad ]

[ ]

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به رابط کاربری ویندوز فون ۸ علاقه دارید ما Windows8 / Windows 8 +Launcher را به شما پیشنهاد می کنیم . به کمک این لانچر می توانید تجربه خوبی از کار کردن با رابط کاربری ویندوز فون ۸ را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . از کار کردن با کاشی های زنده جیمیل ، آب و هوا ، تویتر و تقویم نهایت لذت را ببرید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا حالت مترو را به لانچر اضافه کرده و سپس با آن کار کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن کاشی های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی


ادامه مطلب

[ جمعه 18 مهر 1393برچسب:دانلود,دانلود لانچر,دانلودWindows8 / Windows 8 +Launcher,

] [ 16:34 ] [ mohammad ]

[ ]

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Next Launcher 3D Shell نام یکی از بهترین لانچرهای  سیستم عامل اندروید می باشد که با بهره گیری از جلوه های سه بعدی محیطی نو و غیر تکراری را برای شما به ارمغام می آورد . با استفاده از این لانچر می توانید محیط کاربری اسمارت فون اندرویدی خود را بهبود بخشیده و آن را زیباتر جلوه دهید . به کمک افکت های موجود در لانچر صفحه نمایش گوشی خود را تزیین نمایید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا ویدجت های موجود در لانچر را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . یکی از مهم ترین ویژگی های این لانچر در اختیار داشتن صدها پوسته مختلف بوده که تعداد بسیاری از آن ها در اندروید ها به رایگان آماده دانلود می باشند . در نهایت لازم به ذکر است که این لانچر به صورت کامل از حالت App drawer پشتیبانی می کند .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن میانبر قفل صفحه نمایش

اضافه شدن افکت های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

 


ادامه مطلب

[ جمعه 18 مهر 1393برچسب:دانلود,دانلود لانچر,دانلودNext Launcher 3D Shell,

] [ 16:32 ] [ mohammad ]

[ ]

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Wheel Launcher یک پنل کناری است که در زمان اجرا بالاتر از همه عناصر موجود در صفحه قرار می‌گیرد. این برنامه با لانچر اصلی شما تداخلی ایجاد نمی‌کند، فقط برای شما این امکان را ایجاد می‌کند که بتوانید به سرعت به برنامه ها و میانبرهای مورد علاقه تان دسترسی پیدا کنید. می‌توانید هر میانبری را اضافه کنید، از برنامه ها گرفته تا مخاطبان، تنظیمات مختلف مثل باتری، صدا، وای‌فای و … همگی به سرعت در دسترس شما خواهد بود . اگر می خواهد لانچری که تا کنون هیچ گونه ای مشابه آن را تجربه نکرده باشید دانلود نمایید استفاده از این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم .


ادامه مطلب

[ جمعه 18 مهر 1393برچسب:دانلود,دانلود لانچر,دانلود Wheel Launcher,

] [ 16:30 ] [ mohammad ]

[ ]

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Windows 8 + with Live Tiles تنها لانچر ویندوز ۸ برای اندروید است که برای جی‌میل، توییتر، فیسبوک، تقویم، آب و هوا، خبر، بازار بورس و چیزهای دیگر کاشی‌های زنده دارد. این لانچر تجربه ویندوز ۸ را بر روی دستگاه اندرویدی شما ممکن می‌سازد.

ویژگی‌ها:

پشتیبانی از ویجت‌های اندروید

کشیدن و رها کردن برای تغییر اندازه کاشی‌ها

انتخاب کشور برای خبرهای مرتیط

ویجت‌ برای تنظیمات مختلف مانند بلوتوث و…

امکان تغییر رنگ  کاشی‌ها


ادامه مطلب

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

S Launcher (Galaxy S5 TouchWiz) بهترین و قابل سفارشی‌سازی ترین لانچر شبیه‌ساز رابط کاربری تاچ ویز گوشی گلکسی اس۵ سامسونگ است که دارای ویژگی‌های بسیاری است و فاقد تبلیغات می‌باشد.

ویژگی‌ها:

پشتیبانی از مجموعه آیکون

نوار وضعیت شفاف در اندروید ۴٫۴

امکان ویرایش آیکون

افکت‌های حرکتی تاچ ویز اس۵

تغییر اندازه هر ویجت


ادامه مطلب

Subway Surfers یکی از پرطرفدارترین و اعتیادآورترین بازی های ماجراجویی و اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن جک و دوستانش در کشورهای مختلف جهان در خط مترو از دست ماموران فرار می کنند! شما در نقش پسر بچه ای با نام جک هستید که با دوستانتان در حال فرار از دست مامور هستید و باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند از دست مامور فرار کنند! فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید!

در طول مسیر سکه هایی وجود دارد که که با جمع آوری آن ها می توانید هیجان را بالا برده ، بازی را به سادگی بکشانید و آپگرید ها را بخرید! بازی ساب وی سرفرس دارای گرافیکی اچ دی است که آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های دو و هیجانی پیشنهاد می دهیم و از ویژگی های ان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* گرافیک اچ دی رنگارنگ و زنده

* امکان باز کردن شخصیت های جدید بازی

*  امکان دادن مسابقه با دوستان

* گیم پلی اعتیادآور

* انجام حرکات آکروبایتک توسط جک برای افزایش جذابیت

اگر به دنبال یک بازی مهیّج و شگفت انگیز برای دیوایس اندرویدی خود هستید ؛ فارسروید جدیدترین نسخه ی بازی Subway Surfers را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v1.18 : (نسخه ی فلوریدا!)

* بهبود بازی و رفع مشکلات

 

 


ادامه مطلب

Insta Video Collage بهترین کولاژ ساز ویدیو برای دستگاه های اندرویدی می باشد ! ویدیو کولاژ های متعددی را ساخته و آن ها را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، تویتر و یوتیوب با دوستان خود به اشتراک بگذارید . صداها و جلوه های صوتی را به ویدیوهای خود بیافزایید و آن ها را به صورت کامل سفارشی سازید . بیش از ۴۵ طرح بندی مختلف در این برنامه گنجانده شده که می توانید از آن ها استفاده نمایید . پس از اتمام کار شاهکار هنری خود را در مموری کارت گوشی ذخیره کرده و سپس آن ها را به دوستان خود ارسال نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن طرح بندی های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهینه سازی نرم افزار

 


ادامه مطلب

[ جمعه 18 مهر 1393برچسب:دانلود بازی اندروید,دانلود Insta Video Collage,

] [ 15:41 ] [ mohammad ]

[ ]

سوییچ خود را روشن کنید ، پا بزنید و به سمت جلو حرکت نمایید . Bike Rivals یکی از بهترین ، هیجان انگیز ترین و فانتزی ترین بازی های موتور سواری برای سیستم عامل اندروید می باشد . با بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه ، گرافیک خیلی خوب ، انیمیشن های فانتزی ، وجود مراحل شگفت انگیز و شتاب بسیار بالای موتورها مراحل را به انجام رسانده و امتیازات فراوانی را به دست آورید . با جمع آوری امتیازات قادر خواهید بود تا آن ها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید . در مکان های مشخص با دوستان خود به رقابت پرداخته و آن ها را شکست دهید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

رقابت با دوستان و جمع آوری امتیاز

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

وجود دستاوردهای مختلف در بازی

سفارشی سازی کامل موتور ها

 


ادامه مطلب

Crintsoft Music Player  یکی از بهترین پخش کننده های موسیقی همراه با نمایش متن شعر برای دیوایس های اندرویدی می باشد . این برنامه قادر است اشعار را به صورت کامل برای شما به نمایش بگذارد . ویدجت اختصاصی این پلیر را بر روی صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود قرار داده و سپس به صورت مستقیم برنامه را کنترل نمایید . و در پایان لازم به ذکر است که این موزیک پلیر به صورت کامل از باندهای گرافیکی اکولایزر نیز پشتیبانی می نماید که می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن گزینه ای برای غیر فعال کردن دانلود اشعار

رفع برخی اشکالات جزئی نرم افزار

 


ادامه مطلب

آیا دوست دارید در نوشتن خود انقلابی ایجاد نمایید ؟ آیا مایل هستید تا روش نوشتن خود را تغییر دهید ؟ اگر این طور است بدون شکGinger Keyboard + Page می تواند بهترین انتخاب برای شما کاربران عزیز باشد . با استفاده از صفحه کلید فوق قادر خواهید بود تا با سرعت بیشتر و دقت بهتری مطالب را بر روی گوشی خود تایپ نمایید . سرعت تایپ و نوشتن خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید . از قابلیت پیش بینی کلمات و یا به اصطلاح دیکشنری نیز استفاده نموده و مطالب را با دقت بیشتری تایپ کنید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این کیبورد فوق العاده زیبا و فانتزی ارائه شده است . همچنین این برنامه از زبان شیرین پارسی به طور کامل پشتیبانی می کند .

تغییرات نسخه اخیر:

بهبود طرح بندی های نرم افزار

رفع برخی اشکالات جزئی

پشتیبانی از پیش بینی کلمات

 


ادامه مطلب

ربات شما در یک سیاره کوچک به دنیا آمد . اجازه دهید آن ها درباره این سیاره تحقیق کنند . از منابع مختلف برای ساخت ساختمان های جدید و متنوع استفاده نمایید . تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته و قلمرو دشمنان را تسخیر نمایید . ربات های بیشتری را استخدام کنید تا بتوانید دشمنان این سیاره را از بین ببرید . تمامی این ها در بازی Robotic Planet RTS وجود دارند . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل از صفحه نمایش های بزرگ نظیر تبلت ها نیز پشتیبانی می نماید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اجرا روی گوشی گلکسی اس ۲

رفع برخی اشکالات جزئی بازی

 


ادامه مطلب

با بهترین و قوی ترین بازیکنان شطرنج بازی کنید و آن ها را شکست دهید ! از دوستان خود برای انجام این بازی دعوت کرده و با آن ها نیز رقابت نمایید . توضیحات فوق مربوط به بازی War of Chess می باشند . دقت داشته باشید که گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیاد آور و جذاب بوده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد . مهره های شطرنج به شکل آدم های شیطان مانند طراحی شده اند . اورک ها و زامبی ها را از بین برده و آن ها را شکست دهید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی خیلی خوب و فانتزی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

سطح های دشواری مختلف

گیم پلی اعتیاد آور

 


ادامه مطلب