اندروید

بازی و نرم افزار

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

کمپانی معروف و نام آشنای EA نسخه ی جدید بازی فیفا را با نام FIFA 15 Ultimate Team به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داد! نسخه ی ۲۰۱۵ بازی فیفا بیش از ۱۰ هزار بازیکن و ۵۰۰ تیم را شامل می شود و بیش از ۳۰ استادیوم واقعی از سراسر جهان را در خود دارد! شما می توانید به اسانی لیگ خود را تشکیل دهید و تجربه بهترین بازی فوتبال را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید! بازی به صورت کاملا واقعی طراحی شده است و تمامی بازیکنان تا به این لحظه را شامل می شود که ان را به همه ی کاربران دوستدار بازی های ورزشی و فوتبال پیشنهاد می دهیم.

 


ادامه مطلب

[ یک شنبه 31 خرداد 1394برچسب:دانلود بازیفیفا 15,دانلود بازی فیفا برای اندروید,دانلود بازی fifa 15,

] [ 13:20 ] [ mohammad ]

[ ]

CSR Racing بازي فوق العاده زيبا با گرافيکي بي نظير و خيره کننده در سبک بازي هاي ماشيني براي اندرويد است که تجربه ي بهترين و هيجان انگيزترين بازي مسابقات اتومبيل راني را در اسمارت فون شما به ارمغان مي آورد و ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد کرد. مسابقات در خيابان هاي شهر صورت خواهد گرفت و گرافيک عالي و گيم پلي اعتياد آور بازي قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد !
در بازي CSR Racing انواع ماشين هاي شرکت هاي معروف دنيا از جمله شورولت ، مک لارن ، BMW و Audi R8 در اختيار شما قرار مي گيرد که با تجهيزاتي همچون نيتروژن دار کردن مي توانيد بازي متفاوتي از ماشين سواري را تجربه کنيد و در خيابان ها ويراژ دهيد !


ادامه مطلب

 

دانلود رایگان برنامه پولی ﻣﺮﮐﺰ ﺁﭘﺪﯾﺖ ﺁﻧﺪﺭﻭﯾﺪ

قیمت در بازار 1150 ﺗﻮمن

ﺣﺠﻢ 8.8 ﻣﮕﺎﺑﺎﯾﺖ

ﻧﺴﺨﻪ 1.9

 


ادامه مطلب