اندروید

بازی و نرم افزار

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود نرم افزاری جالب و سرگرم کننده در اندروید خود گیتار بزنید و موسیقی های دل انگیز خلق کنید؟

Real Guitar -نرم افزار جالب و دوست داشتنی که می توانید گیتار زدن حرفه ای را در اندروید خود تجربه کنید.این برنامه دارای دو حالت سولو و آکورد است که هر یک امکانات خاص خود را ارائه می دهد.از ویژگی های این نرم افزار می تواند به ارائه رایگان نرم افزار اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار سرگرم کننده گیتار Real Guitar:

* آکورد سفارشی در محیطی جذاب
* قابلیت گیتار زدن در محیط چند لمسی اندروید
* ۳ نوع گیتار
* ۲ حالت بازی
* کیفیت بالای صدا استودیو
 


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

کنترل هیولای ذهن را با انگشتان خود بر عهده بگیرید !
انسان ها ، حیوانات و پرندگان را بخور و گیاهان ، هلیکوپترها ، نیروهای ارتش و حتی بیگانگان را نابود کن !

ویژگی ها :
- ۴۵ مرحله در ۳ مکان مختلف
- ۲ مینی گیم اضافه
- ۳ گونه کرم متفاوت
- ۳۰ دشمن مختلف
- پشتیبانی از صفحه نمایش های اچ دی
- بهینه شده برای Xperia Play
 


ادامه مطلب

 

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

انتظار ها به پایان رسید ! Lara Croft: Guardian of Light برای اندروید منتشر شد .
به لارا پیوسته و به او در یافتن آینه دودی که از عصری گمشده به جای مانده است در میان جنگل های مرکزی آمریکا کمک کنید . این آینه دارای قدرتی توصیف ناپذیر می باشد و هر کس بتواند دست به آن پیدا کند قادر خواهد بود تمامی دنیا را کنترل کند .
لارا می خواهد با یافتن این آینه از افتادنش به دست افراد بدجنس جلوگیری کند پس در این راه او را تنها نگذارید .
 


ادامه مطلب

 این نرم افزار در دو نسخه بتا و کامل عرضه شده است که نسخه بتا رایگان بوده و شامل چند شعر می باشد اما نسخه کامل که شامل شعر های فروانی می باشد را پس از نصب می توانید با هزینه ۲۰۰۰ تومان فعال کنید و از استفاده آن لذت ببرید. تیم دانلودها پیشنهاد میکند پس از نصب نسخه رایگان اگر نرم افزار مورد پسند واقع شد حتما نسخه کامل آن را تهیه نمایید.

 


ادامه مطلب

[ جمعه 7 تير 1392برچسب:دانلود بازی اندروید,دانلود بازی قارچخور,

] [ 21:3 ] [ mohammad ]

[ ]

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Avengers Initiative بازی بسیار زیبایی است که بر اساس فیلم پرفروش انتقام جویان طراحی شده است و شما در آن می بایست از تمامی نیروهای زمینی برای از بین بردن بیگانگان استفاده نمایید . گرافیک بسیار بالای این بازی باعث گردیده است تا یک سر و گردن بالاتر از هم گونه های موجود در این ژانر به نظر برسد . یکی از این ویژگی ها ، کنترلر بسیار جذابش می باشد که بر پایه gesture طراحی شده و حسی نو را در گیم پلی های بازی های اندروید برایتان به ارمغان می آورد . افزون بر این با تم داستانی موجود در بازی تمامی مراحل بازی به گونه ای وابسته به هم طراحی شده است ؛ همانند فیلم سینمایی انتقام جویان .
اگر گوشی یا تبلت شما دارای پردازنده Tegra باشید می توانید از گرافیک بسیار بهتری برخوردار شوید و کاراکتر ها و محیط موجود در بازی را به صورت واقع گرایانه تر شاهد باشید . 


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Space Ace یک بازی اچ دی تحت اندروید با قابلیت اجرا هم بر روی اسمارت فون ها و هم تبلت های دارای این سیستم عامل می باشد که با فراهم آوردن یک تجربه جدید در بازی های اندروید ، آماده است شما را به خود سرگرم سازد . این بازی با بهره گیری از انیمیشن های اچ دی اقدام به ساخت یک سبک آرکید کلاسیک نموده است و شما می بایست به هدایت قهرمان داستان او را در گام برداشتن در مسیر درست یاری دهید . از اسلحه اشعه ای حود برای از بین بردن نیروهای اهریمن که در مسیر راه تان قرار گرفته اند استفاده کنید . 


ادامه مطلب

 

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۱ و بالاتر

برخی برای تماشای قدرت می آیند و برخی دیگر برای تماشای شجاعت ؛ اما همه ی آنها برای BLOOD & GLORY می آیند !
این بازی که گرافیک خارق العاده ای دارد هیجانی نزدیک به یک مسابقه تن به تن واقعی را در محید آندروید داده و احساس خشونت و انتفامی که در بین مبارز ها وجود دارد به بهترین گونه به نمایش در می آورد . هر مبارز ویژگی های خاص خود را دارد ؛ یکی تجهیزاتش کامل است و دیگری بازوی قدرتمند تری دارد اما همه برای جنگ آمده اند . اگر شما نیز روحیه جنگ طلبی دارید استفده از این بازی را که به صورت HD عرضه شده است از دست ندهید !



 


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

WWE Presents: Rockpocalypse یکی از زیباترین بازی های سبک اکشن-رزمی است که با گرافیک بالا برای اندروید ارایه گردیده است . داستان در رابطه با Rock بازیگر معروف هالیوود است که در جریان یکی از فیلم هایی که در آن بازی می کند اتفاقاتی برایش رخ داده و شما می بایست به او کمک شتافته و با زدن مشت و لگد به دشمنان آنان را از بین ببرید . مهارت های نبردی مختلفی انتظارتان را می کشند که با رسیدن به پیروزی در هر مرحله امکان استفاده از آنها برای آپگرید کردن کاراکتر بازی در اختیارتان قرار خواهد گرفت . با جمع آوری کردن سکه در بازی می توانید برای خرید لباس و یا اسلحه از آنها استفاده کنید . 


ادامه مطلب

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

Soldier vs Aliens 1.1.2 تنها موجود سالم و جنگجو در دنیا میباشد او با سلاح ها و زره های محکمی که بر تن دارد مقابل بیگانگان ایستادگی میکند. از خود دفاع میکند و تمام دشمنان را نابود خواهد کرد. در حین بازی هیچ منبع سلاحی را ندارید و تنها جایی که میتواندی مهمات خود را تهیه کنید خود بازی و سربازان دشمن است که پس از مرگ آنها میتوانید مهمات آنها را برای خود تصرف کنید تا در ادامه بازی بتوانید به خوبی مبارزه کنید . حالا مرد مبارز تنهاست در میان تمام مخالفان و دشمنان آیا میتوانید به تنهایی آنها را قتل عام کنید؟هم اکنون می توانید این بازی اکشن را به طور رایگان برای موبایل و تبلت اندرویدی خودتان دانلود کنید و لذت ببرید.

Rating: 3.3/5 (43 votes cast) 


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲,۳ و بالاتر
این ورژن آخرین نسخه بازی Subway Surfers میباشد که شما نقش یک دختر اسکیت سوار سریع و بازیگوش را بر عهده دارید . این اسکیت سوار علاقه زیادی به بازی بر روی ریل آهن را دارد و شما میتوانید خواسته او را بر آورده کنید . البته بازی به همین جا ختم نمیشود شیطنت اصلی بازی در جایی جالب میشود که اسکیت سوار آدم های معروف و پولدار را تعقیب میکند و آنها را اذیت میکند . شما در این بازی از دست سرباز آسایش ندارید او به دنبال شماست تا شما را دستگیر کند اما اگر با سرعت اسکیت سواری کنید هرگز نمیتواند به شما برسد.
Rating: 3.5/5 (55 votes cast) 


ادامه مطلب

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
EMERGENCY 1.0 نام بازی اندروید جدید و پر طرفدار میباشد . شاید شما انواع بازی ها را بازی کرده باشید و با آن ها آشنایی داشته باشید اما قطعا بازی که نقش یک آتش نشان را بازی کنید میتواند در بین این بازی ها بسیار متفاوت میباشد . بازی به گونه ای میباشد که در مراحل مختلف مکان های آتش میگیرند که شما به عنوان رئیس گروه آتش نشانان باید آن ها را هدایت کنید و به خوبی بتوانید آتش را مهار کنید تا از درجات بالای بر خوردار بشوید. آتش ها در مکان های مختلف مانند هواپیما، قطار، تاثیر وشهاب سنگ ها انجام میشود و هر مقدار به جلو میروید ماموریت های سخت تری گریوان گیر شما خواهد شد.


Rating: 3.2/5 (34 votes cast)


ادامه مطلب

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Zombie Run HD 1.9 سبک بازی ران میباشد با این تفاوت که شما در محیط های مختلف با زامبی ها مقابله میکنید. آن ها قصد دارند به شما برسند تا شما را بترسانند و در نهایت نابود کنند . این اتفاق در محیط های ترسناک و قبرستان ها میافتد اما باید با زیرکی و پرش های خودتان به خوبی از دست آنها فرار کنید . این بازی نیز تمام ناشدنی است و همین آن را از بقیه بازی ها متمایز کرده است.بیش از ۵ میلیون مخاطب از این بازی hd رضایت کامل داشته اند و نهایت رضایت خود را از آن اعلام کرده اند.در ادامه به برخی از مراحل و ویژگی های بازی اشاره شده است.

ویژگی های بازی اندروید زامبی:
- زامی ها گروهی از دیوانگان هستند !
- محل معبد بسیار ترسناک میباشد!
- دارای ۱۴ کاراکتر مختلف و عالی میباشد !
- NEW Unbrave یک زامبی جدید، Vampirella و ارواح قاتل رو به رو خواهید شد!
- زامبی ها از جنس آهن میباشند!
Rating: 4.1/5 (49 votes cast)


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

سرانجام بازی ماجراجویانه God of Blades برای اندروید نیز ارایه شد !
این بازی که پس از ارایه برای سیستم عامل iOS با استقبال بسیار خوبی مواجه شد توانست عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۲ را از Pocket Tactic بگیرد .

داستان Pocket Tactic که در سبک علمی تخیلی ارایه شده است درباره زمانی است که نیروهای تاریکی بر قدرت خود روز به روز افزوده و سعی در گرفتن کل جهان دارند . حال وظیفه ی شما این است که با ایجاد شعله ای قدرتمند در دل تاریکی زده و آن را نابود سازید .

 


ادامه مطلب

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

چندین سال پس از نخستین جنگ T.O.O.L ، ستمگران مستبد بازگشته اند تا کار خویش را به اتمام برسانند . آنها این بار نه با سلاح های عادی معمول بلکه با بهره گیری از سلاحی که می تواند با ایجاد یک جهش ژنتیکی پیشرفته کل کهکشان را نابود سازد قصد نبرد دارند .خوشبخاته این بار نیز Gun Bros برای محافظت آماده است . اکنون وقت نبرد و درگیری است . پرسی و فرانسیس خود را در برابر کهکشان مسئول دانسته و نمی خواهند که آسیبی بدان برسد پس بدان ها در رسیدن به هدف شان کمک کنید .

ویژگی های کلیدی :
- انجام بازی به صورت مولتی پلیر
- سلاح ها جدید به همراه حالت های مختلف انجام
- نبرد های فوق سخت با فرماندهان دشمنان
- امکان استفاده از تانک
- و …


ادامه مطلب

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

AVP: Evolution بازی بسیار زیبایی است که در آن هم نقش بیگانگان فرا زمینی و هم درندگان را بازی خواهید نمود .
این بازی با طراحی گرافیکی خارق العاده خود و البته استفاده از کاراکترهای شگفت انگیز ،‌ فضایی بی بدیل را برای شما به ارمغان خواهد آورد . در نقش درنده می بایست به از بین بردن قبایلی که به خاطر منافع قبلیه ای خود اقدام به نابودی جنگل نموده اند رفته و هیچ یک از آنها را زنده نگذارید . در نقش بیگانه فرا زمینی نیز بایست با رفتن به جنگلی که درنده در آن وجود دارد و کشتن او ، نیروهای خود را که به اسارت او درآمده است آزاد کنید .

 


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر – دسترسی روت

بازی The Conduit HD به واسطه گرافیک خارق العاده ای که دارد توانسته است جایزه برترین بازی سبک شوتر اول شخص را برای نخستین بار در دستگاه های صفحه لمسی برای خود به ارمغان آورد . این بازی را می توان آمیزه ای از هنرهای دیجیتال و خلاقیت در کنار گیم پلی بی نیظر و کنترلر عالی دانست که برای هر فرد عاشق سبک شوتر می تواند یک سورپرایز باورنکردنی باشد !

داستان بازی از این قرار است که واشنگتن دی سی درگیر هرج و مرج شده و مامور سرویس مخفی ‌، مایکل فورد ، خود را در سازمانی سری و مرموز به نام Trust می بیند که وظیفه ی آن حفاظت از امنیت ملی در برابر هجوم بیگانگان و دشمنان است . حال شما در نقش این مامور مخفی می بایست به نبردهای مرگبار با بیگانگان فضایی رفته و با بهره گیری از سلاح های قدرتمندی که دارید ، هیچ یک از آنها را زنده نگذارید . 


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

Arma Tactics THD بازی جذابی است که برای علاقه مندان به سبک استراتژیک در پی سی نامی آشنا بوده و اکنون با گام گذاشتن در دنیای موبایل با همان کیفیت بی نظیرش آماده سرگرم ساختن شماست . در این گیم می بایست کنترل یک گروه چهار نفره ویژه از تیم نبرد را بر عهده گرفته و با بهره گیری از یک استراتژی درست ماموریت هایی را که برایتان در نظر گرفته شده است با پیروزی پشت سر بگذارید . یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی استفاده از یک ماموریت ساز تصادفی است که می تواند تعداد بسیار زیادی ماموریت را که هریک دارای تفاوت های بسیاری هستند برایتان ایجاد کند . سلاح های ساده و پیشرفته ای در اختیار خواهید داشت که می بایست از تمامی آنها برای پیروزی بهره بجویید .
همانگونه که در عنوان بازی نیز ذکره شده است امکان اجرا تنها بر روی دستگاه های دارای پردازنده Tegra وجود دارد . 


ادامه مطلب

 

پیش نیاز: اندروید ۴ و بالاتر

Aquaria یکی از بهترین سری بازی های هیجانی و ماجراجویی برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما باید جهان گسترده زیر آب را مورد بررسی قرار دهید و در مورد آن تحقیق کنید. تمام جهان را زیر انگشتان خود بچرخانید. جهان زیر آب یک جهان مرموز است و باید رازهای موجود در آن را کشف کنید. داستان از این قرار است که دختری به نام Naija قصد دارد تا از غار های تاریک و اعماق اقیانوس ها عبور کند و وارد دشت های زیبا و روشن بشود. شما می توانید با آواز خواندن و ایجاد موسیقی, موجودات را کنترل نمایید. دقت داشته باشید که هنگام بازی ممکن است وسایلی را پیدا کنید. می توانید وسایل یافت شده را با وسایل خود ترکیب کرده و یک وسیله جدید تولید کنید. آیا موجودات باستانی آکواریوم طعمه شما خواهند بود یا شما طعمه آن ها خواهید بود؟ همه این ها, در این بازی پدیدار می شود.

 


ادامه مطلب

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
SD-Booster SD-را برای افزایش سرعت اندروید خود دانلود کنید.تقویت کننده سرعت های خارجی و داخلی کارت حافظه SD تا ۴۰ برابر! لذت بردن از یک احساس جدید سرعت بر روی گوشی های هوشمند آندروید خود را در هر زمان و در همه جا که شما بخواهید را برایتان به ارمغان می آورد.
SD-تقویت کننده، تنها برنامه است که پشتیبانی از هر کارت به طور جداگانه است!این نرم افزار را برای گوشی و تبلت های اندرویدی خود دانلود کنید و سرعت بی نهایت لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار SD-Booster:
-MMC چارچوب تشخیص برای حمایت از کارت حافظه SD و SD-حافظه
پیکربندی هر SD-Card/SD-Memory به طور جداگانه (جدید!)
دستگاه نظارت (جدید!)
سیستم هشدار (جدید!)
شرایط پیشنهاد مبتنی بر رنگ از اندازه حافظه پنهان فعلی
پشتیبانی از چند زبان (جدید!)
Rating: 3.7/5 (292 votes cast)


ادامه مطلب

با این نرم افزار ۲۰۱۳ می توانید عکس های پانومارا و ۳۶۰ در اندروید خود تهیه کنید و لذت ببرید. پس از بیش از یک سال تحقیق و توسعه، ما شما به معرفی بهترین عکس پانوراما را با نام Panorama Camera 360 دعوت میکنیم.
توجه داشته باشید. به منظور رسیدن به بهترین اثر عکس پانوراما، مطمئن شوید که به اندازه کافی روشن و نور در هنگام عکسبرداری رسیده اید.عکس به درستی نمایش داده نمی شود اگر نور به اندازه کافی روشن نباشد.
به طور ساده پانوراما یک نوع افکت و ویرایش عکس میباشد که میتوانید عکس ها را به یکدیگر بچسبانید و آن ها را در حالت زوم کات کنید و از دیگر ویژگی های این برنامه برخوردار باشید.
Rating: 3.8/5 (189 votes cast) 


ادامه مطلب

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Paper Camera یک نرم افزار سرگرم کننده در اندروید شما است. شاید نرم افزار های زیادی در رابطه با دوربین تلفن همراه و یا سرگرم شدن با این دریچه دیده اید و از آن ها لذت برده اید . اما این نرم افزار یک برنامه ی بینظیر میباشد.
در این برنامه کاریکاتور و نقاشی اثرات واقعی در دوربین شما نمایش داده می شود! دنیا را از طریق یک لنز جدید میبینید، اصیل، شیک و فریبنده،چقد جالب میتواند باشد تمام جهان را به صورت یک کاریکاتور مشاهده کنید.در واقع با این نرم افزار هر وقت تلفن همراه خود را مقابل تصویری نگاه دارید میتوانید آن را به صورت یک کاریکاتور ببینید.
Rating: 3.9/5 (189 votes cast) 


ادامه مطلب

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

آیا می خواهید که با یک نرم افزار کاربردی در اندروید خود با دیگران از طریق اینترنت تماس صوتی,چت متنی و تصویری داشته باشید؟پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دانلود کنید.

Tango Text, Voice, Video Calls بهترین برنامه ارتباطات ۲۰۱۳ را در این پست به شما معرفی میکنیم که بهترین حالت چت کردن را نیز به کاربران می دهد.
تانگو به شما این امکان را می دهد تا با بالاترین کیفیت ویدیو و تماس های تلفنی، متون و عکس های خود و دیگران را مشاهده کنید و به اشتراک بگذارید, همچنین این برنامه بازی هایی در خود گنجانده است تا در مواقعی که حوصله شما سر میرود به صورت جداگانه یا با دوستانتان بازی کنید!همه این ویژگی ها در یک نرم افزار شبکه اجتماعی که در نهایت ترکیبی از هر آنچه راه که می خواهید برای برقرار ارتباط به شما داده است.

برخی از ویژگی های نرم افزار Tango Text, Voice, Video Calls
- با نام کاربری خود وارد شوید و رمز عبور : ایجاد یک حساب کاربری در چند ثانیه
- به طور خودکار میتوانید دوستانی در این شبکه پیدا کنید
- تلفن ها و پیام های کاری خود را میتوانید با این برنامه انجام دهید
- این نسخه در سراسر جهان قابل استفاده بوده و نسخه های رایانه ای آن نیز منتشر شده است
- با کیفیت عالی در ۳G، ۴G، و Wi-Fi
Rating: 3.8/5 (145 votes cast) 


ادامه مطلب

پیش نیاز : آندروید ۱,۶ و بالاتر

آیا می خواهید که با یک نرم افزار جالب و کاربردی در اندروید خود هواشناسی کنید و آب و هوای شهر های کشور مد نظر خودتون را برای روز های آینده پیش بینی کنید؟
۳D Flip Clock & World Weather نرم افزاری کاربردی که قابلیت نمایش ساعت جهانی و آب و هوا را به دوش میکشد . در ادامه به ویژگی های کلیدی این ویجت اشاره شده است.این نرم افزار با اتصال به معتبرترین مراکز می تواند اظلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهد.

برخی از ویژگی های نرم افزار ۳D Flip Clock & World Weather:
- دارای ۳۶ پوسته با رنگ های مختلف
- پشتیبانی از بسته های تم خارجی
- ۵ پوسته آیکون آب و هوا
- ۸ فونت برای زمان
- شرایط آب و هوای مکان فعلی (شرایط و درجه حرارت، درجه حرارت پایین و بالا و آیکون آب و هوا)
- پیش بینی آب و هوا در زبان های مختلف
- زمان طلوع و غروب خورشید برای مکان فعلی
Rating: 3.8/5 (179 votes cast) 


ادامه مطلب

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

آیا از علاقه مندان به بازی های جنگی در اندروید خودتون هستید؟ما به شما بازی مورتال کمبت را برای دانلود به شما پیشنهاد می دهیدم.
اگر از گیمر ها قدیمی باشید و با کنسول سگا آشنایی داشته باشید حتما نام مورتال کمبت را شنیده اید. Combat در ادامه برای کامپیوتر نیز ساخته شده اما این بار ورژن جدید از این بازی جنگی را برای اندروید اماده کرده ایم.پس از جنگ هسته ای، تنها شانس برای جلوگیری از ویرانی جهانی در دست چند سرباز نخبه است که باید وظیفه ی نجات رهبران جهان را بر عهده بگیرند.
ویژگی های بازی Modern Combat 4: Zero Hour 1.0.5 :
احساس هرج و مرج جنگ در میدان جنگ با گرافیک بالا
لذت بردن از حالت بازی چند نفره
سیستم بهبود یافته و بیش از ۲۰،۰۰۰ ترتیبات سلاح!
Rating: 3.7/5 (311 votes cast)

 


ادامه مطلب

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

آیا می خواهید با یک بازی دوست داشتنی در اندروید خود مدت ها سرگرم شوید و لذت ببرید.این بازی دارای گرافیک بسیار جالب می باشد.

Anger of Stick 3 v1.0.1 ویژگی های را دارا میباشد که تا به حال در موجودی فضایی ندیده اید.اما این نیرو ها به راحتی به دست شما نیامده اند و باید موجودات فرا زمینی را از بین ببرید! دیدار با دشمنان مختلف در هر سیاره و شکست کارفرمایان و حتی قوی تر از شما را از طریق پیشرفت این کهکشان خطرناک و از روی حیله و تزویر مشاهده خواهید کرد . باید با فرمانروایان این سیارات حیله گر مبارزه کنید تا زمین را از شر بدی ها در امان نگاه دارید.

Rating: 3.7/5 (89 votes cast)


ادامه مطلب

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

آیا دوست دارید که یک بازی اندروید در موبایل خود و در یک فضای کاملا سه بعدی اتوبوس ها را پارک کنید و از مهارت ها چند لمسی اندروید خود لذت ببرید؟
Bus Parking 3D تا به حال سوار اتوبوس شده اید؟ این ماشین مسافر بری سنگین با تمام ویژگی های خود دارای کنترل بسیار سخت میباشد؟ اگر بتوانید این ماشین سنگین را به راحتی هدایت کنید در تمام رانندگی ها و مسابقات پیروز میشوید . در این بازی شما نقش راننده اتوبوس را دارید که به تمرین در مکانی برای بهتر یاد گیری رانندگی میپردازید تا بتواند جان مسافران را سالم نگه دارد.
Rating: 3.7/5 (249 votes cast)


ادامه مطلب

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

ایا شما هم از طرفداران بازی های پرتاب توپ هستید و می خواهید همانند یک بولینگ باز حرفه ای در اندروید خود بازی کنید؟

Can Knockdown 3 یک بازی جنجالی را برای شما آماده کرده ایم که این بازی با گرافیکی بالا دارای چند توپ میباشد که به وسیله ی این توپ ها باید هدف ها را نشانه گیری کنید و این هدف ها در نهایت به هدفی دیگر میخورند و در نتیجه مسیری به حرکت در می آید.

بیش از ۱۵ میلیون دانلود :
• سطوح مختلف به چالش کشیدن در مکان های زیبا ۳D
• نمایش مهارت های خود را و دوستان خود
• دستاوردهای متعدد و مدالها … جمع آوری همه آنها !
• گرافیک سه بعدی زیبا
• رئالیسم شگفت انگیز، موتور فیزیک کاملا تنظیم شده،
• دارای ویژگی هایی برای افزایش هیجان بازی
• باز کردن سطوح جدید، مکان های جدید، و کشف اسرار پنهان!
Rating: 3.6/5 (84 votes cast)


ادامه مطلب

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

آیا می خواهید که با یک بازی ترسناک و زیبا لذت هیجان را در اندروید خود تجربه کنید؟ می تواند بازی Dark Avenger را دانلود کنید و لذت ببرید.
شیطان از خواب خود بیدار می شود. قهرمانان ما باید نیرو یابد و به اعماق جهنم ارسال شوند و با نیروهای تاریکی مبارزه کنند. شما میتوانید یکی از این قهرمانان را برای فرستادن به جهنم انتخاب کنید و با ارتقاء درجات آنان میتوانید بهتر به مبارزه بپردازید، شما پیش از این همچین بازی هیجان انگیزی را به هیچ عنوان تجربه نکرده اید!جمع آوری گنجینه های افسانه ای و قدرتمند، در مسیر خود که میتواند به رهایی جهان از شر جهنمیان ختم شود.
Rating: 4.0/5 (125 votes cast) 


ادامه مطلب

اگر از طرفداران بازی های اندروید هستید و می خواهید یک بازی تفنگی جذاب را که در آن نقش تک تیر انداز را بر عهده دارید,تجربه کنید, بازی اسنایپر را دانلود کنید.

Sniper & Killer 3D از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی تیرانداز در خفا است، که دارای صفحه نمایش بازی های نفیس و پر از شور و شوق است. تیراندازی را متوقف نکنید ، شما نیاز به یک تجزیه و تحلیل سریع دارید تا سلاح در دست شما به یک سلاح مرگبار تبدیل شود، جنایتکاران وحشتناک اجازه نمی دهد از دید خود به خوبی استفاده کنید!

ویژگی های بازی اسنایپر Sniper & amp; Killer 3D :
انواع استقرار و مبارزه:ایستاده تیراندازی، تیراندازی چمباتمه زده، مبارزه برای تغییر کارتریج، جایگزینی سلاح های مختلف، خرید کیت پزشکی مکمل HP،عملیات به طور کامل درصفحه نمایش لمسی انجام می گیرد.
Rating: 3.8/5 (154 votes cast) 


ادامه مطلب

 

آیا شما تا به حال سری بازی های زامبی را برای اندروید خود دانلود کرده اید و از ویژگی های جذاب و سرگرم کننده آن لذت برده اید؟

SAS Zombie Assault 3 یک بازی جدید اکشن میباشد که در خیابان ها و فضا های باز ماموریت کشتن افراد بیگانه را دارید . در این بازی به انواع سلاح ها دستیابی پیدا میکنید و قادر خواهید بود تمام زامبی ها را با بهترین اسلحه ها از بین ببرید.
ویژگی های بازی SAS Zombie Assault 3:
- خالی کردن انبوهی انسان زنده دردر ۴ دیدار
- ۴۴ سلاح های ویرانگر مانند تفنگ ساچمه خودکار، مسلسل براونینگ، Flamethrowers، و آر پی جی
- ۲ کلاس اسلحه نگهبانی و ۳ نوع نارنجک برای پاکسازی
- ۹ نوع زامبی خشن، با تصاویر گرافیکی
- ۳ حالت بازی – یورش، پاکسازی، و آخرالزمان
- بازی آنلاین


Rating: 3.7/5 (54 votes cast)


ادامه مطلب

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

آیا شما هم از طرفداران بازی های بیلیارد هستید و می خواهید این بازی حرفه ای را برای اندروید خود دانلود کنید؟این بازی پیشنهادی ما است.

۸ Ball Pool یک بازی بیلیارد کلاسیک و حرفه ای میباشد که بیلیارد واقعی را برای شما به ارمغان می آورد. برای کسانی که به بازی بیلیاررد علاقه زیادی دارند باید بگوییم که این بازی مانند یک بازی واقعی طراحش شده است یعنی علاوه بر اینکه شما بازی میکنید و امتیاز کسب میکنید میتوانید با پول ها و امتیازات خود با تمرین ها بروید بازی خود را ارتقا دهید یا میز بیلیارد بخرید و روی آن بازی کنید . شما حتی اگر در بازی بازنده ها باشید مقداری پول برایتان صرفا برای اینکه بازی کرده اید ذخیره میشود تا بتوانید به بازی های بعدی خود ادامه دهید. فقط برای بردن و امتیاز گرفتن تلاش کنید تا بتوانید به یک بیلیارد باز معروف در شهر تبدیل شوید و همه از شما حساب ببرند. این بازی هم اکنون با لینک مستقیم آماده دانلود میباشد.
Rating: 3.9/5 (60 votes cast) 


ادامه مطلب

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

آیا شما هم می خواهید در محیط یک بازی فانتزی دوچرخه سواری کنید و محیط جذاب آن لذت ببرید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است.

Black Bike Race یک بازی دوچرخه سواری که در نوع خود بسیار جالب میباشد عنوان این بازی دوچرخه سوار سیاه نام گذاری شده است. شما وظیفه دارید با دوچرخه ی سیاه بر روی طناب هایی که بسیار دشوار طراحی شده اند حرکت کنید و از آن ها عبور کنید . در این بازی کنترل سرعت و دقت در تعادل نیز لحاظ شده است.

ویژگی های بازی Black Bike Race:
گیم پلی بسیار زیبا و جذاب با محیط متفاوت
۳ سطح سختی متفاوت.
نقشه های متعدد و متفاوت .
مانع های مختلف موجود در راه ها.
سطوح بیشتر به زودی!
Rating: 3.0/5 (7 votes cast) 


ادامه مطلب


 

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

آیا می خواهید با یک نرم افزار رایگان تورنت را به اندروید خود بیاورید و به آسانی از مجموعه وبسایت های وابسته به آن دانلود کنید؟
uTorrent نام نرم افزار است که نسخه های رایانه آن نیز چند سال است که در حال انتشار است و از استقبال بالایی برخوردار میباشد. در واقع کار اصلی این برنامه مدیریت فایل های دانلود شما به صورت شگفت انگیزی است . به این طریق که میتوانید هر آنچه که میخواهید از سایت های وابسته به تورنت دانلود کنید و این دانلود به صورت باورنکردنی با سرعت بالایی میباشد. به طریقی که به یک چشم بهم زدن انجام میشود.

ویژگی های نرم افزار µTorrent – Torrent App:
جستجو و کشف محتوای ساده با یوتورنت
طراحی شده برای گوشی های آندروید
دانلود سریع، آسان و رایگان موبایل
بدون محدودیت در سرعت یا اندازه بارگیری در تلفن همراه
مدیریت تورنت در دریافت ها
دسترسی به محتوای مطالب
Rating: 4.0/5 (118 votes cast)


ادامه مطلب

پیش نیاز : آندروید ۱,۵ و بالاتر

آیا مایلید که با یک نرم افزار جالب در اندروید خود پیانو بنوازید و از موسیقی هایی که می افرینید لذت ببرید؟
Piano Companion LITEChords شاید شما نیز از آن دسته از افرادی باشید که به موسیقی علاقه زیادی دارد ولی به دلایلی امکان زدن ساز ها را ندارد. ما در این نرم افزار تمام نیاز های یک آهنگساز را تا حد زیادی برطرف ساخته ایم. با داشتن این نرم افزار شما میتوانید ساز پیانو را به صورت واقعی و صدا های بسیار نزدیک به پیانو واقعی را اجرا کنید.
Rating: 3.7/5 (172 votes cast) 


ادامه مطلب

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالات

آیا می خواهید که با یک نرم افزار لانچر اندروید ویندوز ۸ را به اندروید خود بیاورید و از محیط گرافیکی آن لذت ببرید؟پیشنهاد ما به شما دانلود این نرم افزار است.

آیا از کار کردن در محیط اندروید خسته شده اید؟ آیا شما می خواهید یک صفحه نمایش به سبک جدید را داشته باشید؟ Launcher8 یک برنامه بسیار عالی برای شما که نرم افزار شبیه سازی شده ویندوز تلفن ۸ طرح (جعلی wp8) را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ویژگی های لانچر ویندوز ۸:

- طراحی شده در اندازه های مختلف؛

- انواع تم و رنگ های مختلف؛

- طرح بندی صفحه شروع را ویرایش کنید؛

- ویدجت های اندروید را در ویندوز اضافه کنید؛ -

-بیش از یک صد نوع رنگ تم را انتخاب کنید؛

- ویژگی های ویندوز ویژه را اضافه کنید، مانند زمان، تصاویر و عکس تماس.

Rating: 3.8/5 (87 votes cast) 


ادامه مطلب

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

آیا می خواهید که در اندروید خود و تنها با استفاده از یک نرم افزار جالب فشار خون خود را اندازه گیری کنید؟این برنامه را دانلود کنید.
BloodPressureDB دیگر احتیاج به رفتن به بیمارستان برای گرفتن فشار خون خود ندارید در این بخش از سایت به شما نرم افزاری را معرفی مکنیم که راحتی میتوان فشار خون خود را اندازه گیری کرد و این کار با دقت بالایی انجام می شود.
حالا شما با این برنامه می توانید فشار خون بالا یا پایین را ببینید. ضبط سریع و ساده، آسان و لذت واقعی را احساس کنید.توسط این برنامه می توانید پزشک را به خانه بیاورید.
برای استفاده از این برنامه نیاز به یک بار، ثبت نام رایگان؛ بدون هیچ اطلاعات خصوصی دارید.
Rating: 3.8/5 (357 votes cast)


ادامه مطلب

آیا می خواهید در اندروید خود و با یک نرم افزار جالب بر روی تصاویر و عکس های خود افکت های زیبا قرار دهید؟

Camera Effects نرم افزار جالبی است که با استفاده از ان و افکت های تعریف شده اش می توانید به خلق تصاویر هنری بپردازید. با این برنامه شما می توانید عکس گرفته و تبدیل آنها به عکسی زیبا با اضافه کردن افکت های عکس شگفت انگیز بپردازید.

ویژگی های نرم افزار Camera Effects:
• گرفتن عکس و اضافه کردن جلوه های عکس
• دوربین سریع با زوم دقیق
• مجهز به اثرات مانند Holga، Lomo، سیاه و سفید، حرارتی، و فیلتر های دوربین و اثرات …
• پیش نمایش از طریق مسنجر
• به طور مستقیم به اشتراک گذاری عکس ها با استفاده از ایمیل، توییتر، فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی
Rating: 4.0/5 (48 votes cast) 


ادامه مطلب

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

ایا شما هم می خواهید با یک نرم افزار لانچر زیبا برای اندروید خود یک تحول شگفت ایجاد کنید و از محیط جدید آن لذت ببرید؟

Nova Launcher یک لانچر جدید و بی نظیر برای اندروید میباشد که قابلیت تغییر به هر شکلی که شما بخواهید را دارد . این لانچر زیبا دارای طرح ها و رنگ های فوق العاده میباشد . در ادامه به برخی از ویگی های این لانچر اشاره شده است.
تغییرات اخیر در لانچر Nova Launcher:
آیکون های جدید و تصویر زمینه جامع.
توانایی تغییر آیکون و عناوین برنامه ها در منو
بهبود دسته بندی برنامه.
قابلیت کشیدن یک پوشه کشویی به دسکتاپ.
بهینه سازی و رفع اشکال
Rating: 3.8/5 (32 votes cast) 


ادامه مطلب